Interactive Guest Service

iLumio

7 innowacyjnych rozwiązań, które ułatwią ci pobyt w hotelu

26/07/2016 14:28 Blog

  iLumio_7 Innowacyjnych_rozwiązań_Artykul_zdjecie_2

 

Nasze babcie w podróż zabierały grzałkę, aby móc zagotować wodę. Rodzice wozili termos i kanapki turystyczne. A my? Z czego korzystamy w hotelowym pokoju?

 

 

Check-in, czyli zamelduj się sam

Nieprzewidziany czas oczekiwania spędzony w hotelowej recepcji, tylko po to by zameldować się i otrzymać klucz do pokoju? Już nie! Zapomnij o tradycyjnej recepcji.  W hotelu możesz się zameldować sam za pomocą aplikacji w telefonie. Są hotele, które oferują wybór pokoju przy rezerwacjach online – analogicznie do rezerwacji online biletu do kina czy biletów lotniczych, do których jesteśmy już wszyscy przyzwyczajeni.

 

Cyfrowy klucz

Smartfon, który otwiera wszystkie hotelowe drzwi? Dzięki aplikacji w telefonie Digital Key (klucz cyfrowy) otworzy każde drzwi, do których masz dostęp, a które zwykle otwierane były tradycyjnym kluczem lub kartą. Są to m.in. drzwi do twojego pokoju, do wind, do centrum fitness, a nawet do garażu. Jednym słowem, hotel stoi przed tobą otworem.

 

Znajdź swój pokój

W hotelu nie ma recepcjonisty? Resort jest olbrzymi i nie możesz znaleźć swojego pokoju? Potrzebujesz tylko smartfona. Zainstalowana w nim odpowiednia aplikacja, pozwoli ci „namierzyć” pokój. Zapamięta również twoje ustawienia oraz indywidualne preferencje pobytu, i kiedy po raz kolejny zagościsz w hotelu, będziesz mógł cieszyć się pobytem w swoim stylu. 

 

Mobile Concierge pozwala na samodzielne zameldowanie i wymeldowanie się z hotelu. Mobile Concierge pozwala na samodzielne zameldowanie i wymeldowanie.

 

Czuj się jak u siebie

Dopasuj pokój hotelowy do swoich potrzeb! Lokówka czy prostownica jako wyposażenie, którego potrzebujesz na co dzień? A może preferowane przez ciebie  temperatura lub natężenie światła? Możesz mieć to wszystko. Z pomocą intuicyjnej aplikacji masz możliwość zarządzania automatyką pokoju i zamawiać dodatkowe wyposażenie. Możesz również kliknąć przycisk „nie przeszkadzać”, aby nikt nie zakłócał twojego spokoju.


Bądź w stałym kontakcie 

Przebywasz w podróży zagranicznej, ale nie chcesz rezygnować z bycia w kontakcie ze współpracownikami? Niemal każdy pokój hotelowy uwzględnia potrzeby klientów biznesowych. Aplikacje mobilne również. Dzięki nim możesz współdzielić ekran lub pliki, a czas spędzony poza firmą uczynić bardziej efektywnym.

 

CONCIERGE – asystent do zadań specjalnych

Concierge z jednej strony odciąża recepcję przejmując część obowiązków, z drugiej natomiast zajmuje się realizacją bardziej skomplikowanych zleceń, często czasochłonnych dla recepcji. Pomoże dotrzeć do hotelu, zamówi taksówkę, wskaże ciekawe miejsca w mieście, a jeśli trzeba to zaplanuje z tobą dzień. Watro jest mieć kogoś takiego zawsze pod ręką. Odpowiednia aplikacja umożliwi ci czat lub wideorozmowę z concierge.

 

Korzystaj z dostępnych w pokoju rozrywek 

Jesteś zmęczony po długiej drodze i nie masz siły na zwiedzanie? Możesz zostać w swoim pokoju hotelowym i dobrze się bawić. Kino w hotelowym pokoju jest możliwe dzięki zainstalowanej aplikacji mobilnej, w pełni zintegrowanej ze zautomatyzowanymi funkcjami pokoju, jak i z systemem hotelowej telewizji.  Korzystaj z bogatej oferty telewizyjnej z dostępem do biblioteki VOD lub filmowych aplikacji internetowych. Twoje dziecko również znajdzie coś dla siebie. Hotelowa TV oferuje dostęp do bajek w każdym języku. Miłośnicy gier mobilnych będą zadowoleni z dostępu do najpopularniejszych gier i aplikacji z Google Play. Emocje i komfort zabawy zapewni żyroskopowy pilot.

 

Wiele hoteli rozumie potrzeby nowoczesnych gości i już zaczęło podwyższać swój technologiczny standard. Na przykład w Mikołajki Resort & SPA, w polskiej stolicy żeglarstwa, na Mazurach, każdy pokój wyposażony jest w inteligentną platformę, odpowiedzialną za cyfrową obsługę gościa. Tam gość ma pełną kontrolę swojego pobytu, w tym ma wybór pokoju odpowiadającego jego indywidualnym preferencjom. Takie rozwiązanie to znacznie więcej niż tylko zamiennik tradycyjnego folderu informacyjnego. Stanowi inteligentny środek komunikacji oraz narzędzie do sprzedaży usług. Szereg ułatwień i minimalizacja zbędnych formalności sprawiają, że goście bez trudu mogą zawiadomić obsługę, zarezerwować stolik w restauracji lub wypożyczyć rower czy samochód. Poza tym hotelowe SPA codziennie oferuje za pośrednictwem ekranów, rozmieszczonych również w strefach publicznych, usługi, o których gość mógł wcześniej nie wiedzieć.

Powrót

Zapraszamy do kontaktu

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policyand Terms of Service apply.